Workshops

Het is een hele tijd geleden dat ik hier een bericht gepost heb. Dit ga ik met jullie goed maken!
Wie me op Facebook of Instagram volgt weet dat ik inderdaad niet stil heb gezeten. Maar ik zal het jullie niet aandoen om dit alles in één post te plaatsen.



Mijn eerste workshops zijn een feit. Wat is dit leuk en gezellig om te doen!
Het enthousiasme van ieder, de ijver, het geklets maar ook de stiltes die vallen omdat iedereen zo geconcentreerd bezig is.


Het is zo leuk dat ik alweer nieuwe data heb gepland.
De voorbereidingen hiervoor zijn al in volle gang.



In de afgelopen tijd ben ik ook gaan 'heppie haken' bij tante Essie. Zij heeft een kleurrijk atelier aan huis waar ze geregeld heppie-haakavonden organiseert. Onder het genot van een kopje koffie of thee en iets lekkers haak je samen met andere haakmutsen (sorry dames, haha) aan een patroontje dat Esther heeft voorbereid. Je eigen werk meenemen mag ook.
In dan klopt het helemaal dat tijd vliegt wanneer je lol hebt....


Op dit moment ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor de Stijlmarket in Panningen op zondag 5 juni. Binnenkort hierover meer en over alle andere leuke haaksels die ik nog heb liggen.

Tot snel!

Groetjes Doreen








Reacties

Populaire posts