Zoeken in deze blog

Pagina's

dinsdag 14 februari 2017

Zigzag-kussen



Op de Kreadoe zag ik het voor het eerst... het gigantische kleurenpalet van Yarn and Colors
Dit betekent eindeloos combineren met 100!! kleuren.

Het meest verliefd ben ik op de Must-Have-Minis. Kleine bolletjes katoen van 10 gr.... te schattig!
Ze zijn heel geschikt om meerdere (kleine) kleuraccenten in een haakwerk aan te brengen.





Tja, als een echte yarnaddict moet je dus een keer met dit garen gewerkt hebben.
Ik heb een kussen gehaakt van de Must-Have en de Must-Have-Minis.
Het patroon heb ik voor jullie uitgewerkt.


Mijn kussen komt in het voorjaar op onze tuinbank te liggen. Waar komt jouw kussen te liggen?

Veel plezier ermee!

Groetjes Doreen

23 opmerkingen:

  1. Prachtig kussen en wat een mooie kleurencombinatie. Dit garen wil ik zeker ook eens proberen. Hoe is het haken met dit garen je bevallen?

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is heel fijn garen om mee te haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kussenhoes heb je gemaakt, de kleuren zijn prachtig bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren combinatie! Mijn laatst gehaakte kussen zal ik aan mijn ma cadeau doen, maar ze weet het nog niet.
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Sophie! Lief cadeau voor je moeder!

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  5. Mooie zachte kleuren en een leuk patroon, top hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kleuren!
    De eerste foto ... wat een sfeervol plaatje.
    Dit patroon ga ik onthouden. Bedankt voor het delen!
    Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een gave kleuren! Erg leuk, het patroontje ga ik onthouden! Ik zag je post via haakinformatie, leuk blog heb je. Je hebt er een nieuwe volger bij.
    Liefs Froukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi jouw kussen, prachtige kleuren zo bij elkaar! Leuk blog heb je, ik ga je volgen ;) als je het leuk vindt kom je ook maar eens bij mij kijken!
    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk kussen. Leuk ook, die kleuraccenten. Mooie kleuren heb je gekozen.
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, so lovely, dear! And gorgeous colors as well. Have a great weekend!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, this is a beautiful cushion pattern!

    BeantwoordenVerwijderen