Zoeken in deze blog

Pagina's

dinsdag 6 juni 2017

Roze strependeken

In mijn laatste blogbericht schreef ik over het Haakfeest waar ik mooie bolletjes Epic van Yarn and Colors kreeg.

Dit is alweer een hele tijd geleden en ondertussen zijn de bolletjes veranderd in de roze strependeken.


Voor de deken heb ik een eenvoudig patroon gebruikt. De kleuren doen de rest.


De rand is gehaakt met de parelsteek. Op YouTube staan duidelijke filmpjes van deze steek.

Wil je de deken ook maken? Ik heb het patroon voor jullie uitgewerkt.

Veel plezier ermee!

Groetjes Doreen

8 opmerkingen:

  1. wat een heerlijke vrolijke deken! lijkt wel een snoepjes deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So beautiful, my dear! I love these colors. Have a wonderful weekend! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De deken is prachtig geworden!
    Kreatieve groeten van Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!
    En idd ... deze mooie kleurtjes hebben niets meer nodig dan een eenvoudig patroon. Mooi.
    Groetjes, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen