Craftdates

Zaterdag 10 maart was ik op het boekfeestje van 'Craftdates' bij Echtstudio in Alphen aan de Rijn.



Alle projecten uit het boek waren bij Echtstudio in het echt te bewonderen. Wat was het sfeervol ingericht!

 



Het boek had ik al een tijdje in huis en ik was al helemaal verliefd. Wat een geweldig mooi vormgegeven boek! Het is ook het eerste haakboek dat ik echt ben gaan lezen.
Ik noem het een haakboek, maar dan doe ik de dames die het boek hebben geschreven eigenlijk te kort. Het is namelijk veel meer dan dat.....
Het boek bevat naast haakprojecten ook brei-, naai-, borduurprojecten in. Ook heerlijke recepten ontbreken niet en vele diy-ideetjes. Een echte aanrader dus!

Tijdens het feestje was er ook de mogelijkheid om een sleutelhanger te haken naar een patroon van Lidy. Dit gratis patroon is te vinden op de site van Craftdates.



Het eerste project dat ik uit het boek maakte was 'Miriams gehaakte sjaal'.
Ik haakte een chunky variant met 4 bollen Amore 115 (kleur 111) en 2 bollen New Cedro (kleur 33) van Borgo de Pazzi (naald 6).
Ik startte met de 4 bollen Amore. Als rand haakte ik alleen 1 toer vasten. Waar de sjaal licht-blauw was haakte ik met het blauwe garen en waar de sjaal oud-roze was haakte ik met roze.
Uiteindelijk een heerlijke sjaal voor de eerste nog frisse  lentedagen.


Binnenkort meer over het andere project dat ik uit dit boek maakte.

Reacties

Populaire posts